Subject: Vs: teabenõue
From: "RA NP ained" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Mar 2026 14:15:54 +0200

Lp Artemi Aleksandrov

Täname pöördumast.

Teie: 25.03.2026

Meie: 27.03.2026 nr JUH-9/4

Anname teada, et aine 10-hüdroksüheksahüdrokannabinool (10-OH-HHC) kuulub
sotsiaalministri 18.05.2005 määruse nr. 73 "Narkootiliste ja
psühhotroopsete ainete nimekirjad ning nende ainete meditsiinilisel ja
teaduslikul eesmärgil käitlemine"
(https://www.riigiteataja.ee/akt/120022026006?leiaKehtiv) lisa 1
narkootiliste ja psühhotroopsete ainete I nimekirja.

Vastavalt „Narkootiliste ja psühhotroopsete ainete ning nende lähteainete
seaduse (NPALS)“ (https://www.riigiteataja.ee/akt/102012025042?leiaKehtiv)
§ 3 lõikele 1 on narkootiliste ja psühhotroopsete ainete käitlemine
keelatud, välja arvatud meditsiinilisel või teaduslikul eesmärgil,
narkootiliste ja psühhotroopsete ainetega seotud kuritegude ennetamiseks,
avastamiseks ning tõkestamiseks või käesolevas seaduses ettenähtud
õppeotstarbel kasutamise eesmärgil.

Lugupidamisega

Evelin Saar

Ravimiamet

järelevalveosakonna spetsialist

telefon  737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, March 25, 2026 3:58 PM
To: Ravimiamet < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: teabenõue

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan teabenõue.

Lugupidamisega

Artemi Aleksandrov

Jurist